crazy happy life

Alla inlägg under november 2012

Av Linda - 25 november 2012 10:13

Det blåser oroliga vindar av och an.
Jag hoppas att det vänder igen och att stormen vänder åt ett annat håll för det är inget jag vill ha just nu.
När det är lugnt på en front så tar vinden vid på en annan.
Det enda jag önskar är lung och ro. Hur svårt kan det vara?

Jag hade iallafall en jättemysig dag med M igår. Vi hade MYCKET och prata om vill jag lova. Vi blev inte färdiga iheller. Så det blir en ny träff snart igen :-D

Mys med grabbarna idag och lite pyssel med stökigt hus.
Ha en bra söndag!

Av Linda - 24 november 2012 08:49

Det är så skönt och få sova några timmar extra på helgen. När jag åkte till jobbet igår var jag riktigt trött och kom liksom inte igång riktigt på hela dagen.

Snart är det jul, hade lite julångest igår. Det är min tradition.....tyvärr!
Men när det väl är julafton är det ganska mysigt.
Förra helgen var vi på julbord med Jespers jobb. Mycket trevligt men när jag hörde julsångerna så liksom krockade det lite....i mitt huvud. Gick inte alls ihop, men det gör det sällan ;-)

Idag ska jag och en kompis åka på hälsomässa.
M och jag har inte träffats på över ett år. Jag visste inte äns att hon hade flyttat. Bra jobbat av oss eller hur?!
Ska prata med henne om att vi kanske skulle ta och prata iallafall en gång om året.
Nu ska jag äta lite frukost med mina grabbar innan det är dags och åka.
Ha en fantastisk lördag!

Av Linda - 15 november 2012 19:18

Snart är denna arbetsvecka slut.
Herre min G vad tiden går fort!
Man åker till jobbet på måndagen och så vipps är det helg.

På lördag ska jag och min man på julbord med hans jobb. Det ser vi fram emot :-)
Nu får det bli mys med barnen innan dom ska sova.

Kram

Av Linda - 11 november 2012 09:54

Jag antar att många bloggar handlar om farsdag idag.
Är det ett påhitt för att butikerna ska tjäna pengar eller är det bra att uppmärksamma alla pappor på en speciell dag?
Min personliga åsikt är att man ska uppmärksamma pappor lite då och då. Precis som alla hjärtans dag, man är inte bara extra gullig mot varandra precis den dagen. Utan man har sin vardagsromantik lite då och då för och hålla gnistan igång
Jag vet att min man är en super pappa och det säger jag till honom också. Barnen säger jag älskar dig pappa varje dag. Är inte det att uppmärksamma en pappa?
Men okej då,
Grattis alla pappor på eran dag!

Av Linda - 10 november 2012 19:41

OM du hade varit min vän hade du försökt förstå varför jag gjorde som jag gjorde.
Om du hade varit min vän hade brytt dig mer.
Jag har andra RIKTIGA vänner som stöttar mig lika mycket som jag stöttar dom.
Till er som verkligen är mina vänner: JAG ÄLSKAR ER!!!
Tack för att ni finns<3

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards