crazy happy life

Alla inlägg under maj 2013

Av Linda - 31 maj 2013 20:14

Herre min skapare! Håll i hatten för här går det undan!!!!
Fick reda på att jag och två andra blev uppsagda på jobbet i tisdags.
Skrev på uppsägningspapperna i onsdags morse. Det var så klart väldigt deppig stämning på jobbet.
När jag kom hem så ringer telefonen.
Det var min kusin som sa att han hade pratat med en som behövde svetsare.
Jag ringde dit direkt. Han ville träffa min samma kväll.
Och gissa vad????!!!!!
Jag fick jobbet!!!

Det måste vara rekord i och hitta nytt jobb.
Jag börjar på måndag :-D

Kram alla

Av Linda - 26 maj 2013 22:26

Är det bara jag som drabbas av söndagsångest var eviga söndag???
På fredagen känns det vemodigt att vara hemma en hel helg och när söndagen kommer vill man absolut inte till jobbet på måndagen.
Vad är det för FEL???

Ligger iallafall nerbäddad och ska försöka sova. Klockan ringer kvart i fem så det vill till att man får sina timmar.

God natt alla där ute!

Av Linda - 26 maj 2013 18:54

Mina älsklingar bjöd mig på tvättad bil och en hemlig tur till ett stort shoppingcenter.
Jag hittade super snygga linnen med bling på :-D

Vi var borta i fyra timmar och när vi kom hem somnade vi en smula, helt utslagna.
Älskar er mina fina pojkar och min underbara man <3

Av Linda - 25 maj 2013 11:22

Det e så mycket roligt man vill göra här i livet.
Istället går man och städar och städar...det tar aldrig slut!!!
Idag är det en pip och gnäll dag för min del. Jag är sällan gnällig men ibland så måste man bara kräka på alla sysslor.
Jag hade kunnat: åka och köpa kläder, gå promenad med shettisarna, rida, träffa vänner, hitta på något med barnen etc. Listan kan bli hur lång som helst.
Men istället går man här och försöker få någon som helst ordning i huset....
BLÄ!


Av Linda - 24 maj 2013 21:28

Egentligen är varje dag freaky på jobbet.
Men på fredagar trappas det upp några kilo.
Vad jag är lyckligt lottad! Har helt sjuka, underbara arbetskamrater, som alltid ger en skrttkramp i magen och man somnar med ett leende på läpparna på kvällen.
Nu ska jag ha lite fredagsmys med hjärtat mitt.

Trevlig fredag

Av Linda - 19 maj 2013 21:19

Igår var hela familjen med mig på Working equitation träning med Lillan.
Hon är så modig min fina lilla loppa.
Det enda hon tyckte var lite läskigt var lancen för vad gjorde den där på sidan liksom???
Tre timmars träning i värsta värmen sen var jag helt slut. Men trevligt hade vi absolut och längtar till nästa träningstillfälle. :-D

Av Linda - 12 maj 2013 18:12

Idag mockade jag ur lösdriften...phu!
Vem behöver gå på gym när man har hästar liksom??!
Red Lillan i paddocken med tunnor bro och L. Hon är riktigt mjuk och fin i kroppen nu och lyssnar riktigt bra på förhållningar.
Sen kom min granne och vän E med sin lilla (!) hund. Då tog jag med Ettan på promenad.

Sen skulle jag bara gå in och vila en stund men somnade på soffan och har precis vaknat....gott var det iallafall :-)

Nu ska jag äta lite middag sen ska jag ut och jobba lite med Manjana och rykta mina små troll.
I morgon är det jobb igen så det blir inga större utsvävningar i kväll. Möjligtvis kolla på Mammas pojkar för den har jag inte sätt.

Ha det!

Av Linda - 11 maj 2013 19:26

I går var jag säker på att jag skulle hitta ett nytt hem till Ettan. Sen gick jag ut på kvällen och skulle hämta Lillan, ja då började jag vackla igen.
Det finns kanske något som kan hjälpa henne?
Har jag gjort allt jag kan?
Ska jag lägga pengar på och hitta problemet?
Jag vet inte ännu. Jag har funderat i tio år. Jag försöker vara realist men hjärtat säger nått annat....
Fan vad det är svårt!!!!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards