crazy happy life

Alla inlägg under juni 2013

Av Linda - 29 juni 2013 22:03

Det blev uppehåll och sol lite senare på förmiddagen idag, så vi beslutade oss för att åka på marknaden iallafall.
Vi hann gå där i ca 45 minuter sedan öppnade sig himlen...bokstavlig talat alltså...
Barnen hade bara shorts på sig och dom blev genomblöta! Frös gjorde vi så efter en stund gav vi upp och körde hem.
Jag fick iallafall inhandlat godisremmar och en jättefin Buddha i trä. Barnen hittade nått litet också.
Här är min fina Buddha, är jättenöjd!

Nu blir det lite soffmys med älskling innan läggdax.

Ha en fin lördagskväll alla!

Av Linda - 29 juni 2013 08:07

Jag är så trött på det Svenska vädret!!!
Det kan vara så varmt och fint när man jobbar men så fort man är ledig så bara regnar det. SUCK!

Idag skulle jag och barnen åka på marknad. Men som det ser ut nu får vi stanna hemma istället. Men klockan är i och försej inte så mycket än.
Hoppas hoppas på uppehåll!

Av Linda - 28 juni 2013 18:39

Nu är det bara fem arbetsdagar kvar tills det är SEMESTER!
Gissa om jag längtar eller....

Denna veckan har varit stentuff på jobbet. Har fått gjort jätte mycket och har känt mig ganska sliten i kroppen faktiskt.
Men nu är det kunglig fredag så snart åker B vitaminen i flytade form fram ;-)
SKÅL!

Ha en go fredagskväll

Av Linda - 24 juni 2013 19:24

Känner mig superglad!

Två arbetsgivare har ringt inom loppet av en vecka.
Hoppas få jobb närmare hemmet. Håll alla tummar och tår!!!

Puss och Kram

Av Linda - 23 juni 2013 13:08

Vi har en riktigt trevlig midsommar med allt vad det innebär.
Eftersom ni känner till traditionen behöver jag ju inte gå in på löjliga detaljer om maten och vad vi drack...Eller hur?
Vi var hemma halv tre på natten, men vi var ändå pigga och taggade för bröllopet igår.

Appropå bröllopet, det var ett av dom bästa vi har varit på!
Det blev vigsel cermoni på stranden, en utsökt tre rätters middag med inslag av fina tal och senare under kvällen redovisades möhippefikan och svensexa vilket var succe!
Efter det blev det liveband, dans och tårta.
Återigen hemma tre på natten..

Inte konstigt man känner sig seg och sliten idag...
Kommer bara lulla runt och inte vara till någon nytta alls faktiskt....
Kanske sova en smula till ;-)

Ha det gott

Av Linda - 21 juni 2013 11:39

Hipp hipp hurra för mig idag!
Telefonsamtal, sms, facebookgrattisar så det haglar om det!
31....28....25....25 år fyller jag idag ;-)

Ikväll firas det midsommar med grannarna!
I morgon blir det bröllop för vår kompisar :-D

Trevlig midsommar!

Av Linda - 17 juni 2013 22:47

Nu har denna måndagen gått...
BARA tre dagar kvar tills man är ledig. Kommer kännas som en evighet är jag rädd. Usch!
Föresten, i år fyller jag år på midsommar. Vi ska vara hos våra vänner. Smidigt., slipper och planera kalas...
Nä nu måste jag sova.

God natt alla

Av Linda - 16 juni 2013 12:18

Rede ut missförståndet med min vän igår. Skönt!

Usch, får så dåligt samvete för mina hästar. Hinner inte träna så mycket som jag borde. Det beror inte på att jag inte vill, jag hinner dåligt. Måste börja prioritera om helt enkelt för detta är inget medvetet val från min sida. Det har bara blivit så....fel!

Idag blir det en mini möhippa mys träff. Min kompis ammar så tanken är en straffhippa längre fram....Hehe!

Nu ska jag iallafall försöka träna en häst innan det är dax och bege sig iväg.

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards