crazy happy life

Alla inlägg under september 2014

Av Linda - 27 september 2014 15:06

Nu är det dax även för mina hästar och få täcke på sig. Hösten är här på riktigt!
Flickorna har klarat sig bra ut regntäcke eftersom det har varit varmt i luften även om det regnat.

Snart ska dom flytta över till vinterhagen.
om en vecka eller två är det dax för dom och komma in.
Jag längtar!
Det är så mysigt när hela stallet luktar hö, knastret när hästarna äter, morgongnägget.

Denna helgen ska vinterhagen ses över, hö inhandlas sen så är vi på rätt köl.
Så, nu har jag inte tid och skriva här mer. Ut och jobba!

Kram

Av Linda - 22 september 2014 19:13

Oj som tiden går....
Jag har bytt mobiltelefon och glömde helt enkelt bort och ladda ner bloggplatsen.
Men nu är det gjort och jag är tillbaka. ?

Igår var jag på dressyr clinic med Charlotte och Rasmussen Haid-Bondegaard.
Mycket intressant och jag kände mig som fisken i vatten som den dressyrnörd jag är. ?

Bara till och börja öva nu då!

? Kram på er

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards