crazy happy life

Alla inlägg under november 2014

Av Linda - 23 november 2014 17:37

Tiden rusar för fort! Insåg att det är en och en halv månad sedan jag bloggade sist.

Vet inte om jag har någon som slaviskt följer mina inlägg. Men jag har ju av och an klagat på ryggsmärtor mm.

Jag har iallafall fått diagnosen Fibromyalgi.
Jag väntar på en remiss till Reumatologen för att kunna utesluta reumatisk värk.Jag vet att det inte finns något botemedel men en del mediciner finns att prova ut och detta ser jag fram emot.
Jag jobbar som vanligt och på fritiden försöker hitta en balansgång mellan aktivitet och vila vilket har fungerat ganska så bra nu faktiskt.

Hästarna mår fint. Dom tycker väl inte att vädret är någon hit direkt så dom vill komma in ganska tidigt. Vi ägnar oss åt mycket pyssel och när vädret tillåter så tar vi våra turen i paddocken.

Nu är det middag så då får jag sluta blogga för denna gången. Kram på er!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards