crazy happy life

Alla inlägg under februari 2015

Av Linda - 3 februari 2015 21:18

Februari och jag har inte gjort ett ända inlägg....fy på mig!

Vad har hänt då?
Jo, tyvärr har jag lite tråkiga nyheter...
Ettan har fått spatt i vänster bak så framtiden för henne är ovis. Hon har gått på Butta nu i 10 dagar och har svarat ganska bra på den. Men jag vet ju inte hur det blir nu när kuren är slut.

Annars mår hästarna fint! Lillan och Manjana är pigga och friska och är igång ganska bra. Manjana börjar nu söka sig neråt ordentligt och det har blivit en riktig fröjd och rida henne. Lillan är pigg som sören för sina 22 år.
Vi har snö här nere i söder så nu är fokus på och träna hästrumpor för fulla muggar.
Tjejerna måste ju ha lite figur nu till våren när täckena åker av ; P.
Hm jag borde göra det samma....

Nu ska jag slöa i mitt favorithörn i soffan innan det är dags för sängen. Zzzz

kram på er!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards