crazy happy life

Alla inlägg under september 2015

Av Linda - 16 september 2015 12:53

I torsdags fick Ralle somna in hemma på våra marker.
Vila i frid fina lilla vän.

Jag har hunnit landa nu, men varje gång slås fötterna undan när det är dax att ta farväl.
Jag hoppas att få slippa nu en lång tid framöver. Det tar hårt,och lång tid att repa sig.
Nu är min lunch slut. Dax att återgå till arbetet. Ha det!

Av Linda - 6 september 2015 12:54

Det börjar bli en ful ovana att skriva när det händer tråkiga saker.
Tyvärr så kommer Ralle vår svarta shettis få somna in inom snar framtid.
Vidare så kommer jag att sälja Ikaros vår andra shettis. Jag hoppas på att han ska komma till någon som redan har en shettis så att han kan ha en kompis att klia sig med precis som han och Ralle gör gör idag.

Usch, känner att min gnista är borta för tillfället. Det så väldigt ljust och positivt ut på hästfronten där ett tag sen kom livet imellan. Tyvärr är det ju så, bara till och bita ihop och gå vidare....
Nu väntar jag bara på den där hemska dagen....igen....
Tre djur kommer jag ha fått avliva på ett halvår. Känns skit!!!!

Men det har alltid varit för deras bästa. Inget som har gått att fixa med mediciner eller operationer. Då finns det bara en utväg och det är mitt ansvar som djurägare.

Jag hoppas kunna komma med positiva besked nästa gång jag skriver här i bloggen.
Tills dess: Ta hand om er där ute!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Skapa flashcards