crazy happy life

Alla inlägg den 1 december 2018

32

Av Linda - 1 december 2018 09:52

Sedan jag började blogga igen så har jag haft 32 unika besökare i November. Såå roligt att ni vill kika in i min värld en liten stund!
Nu är det en ny månad och jag hoppas att vi kan knäcka den siffran. Tack!

Idag ska vi åka och fira min brorson som fyller 2 år i morgon. Han är min lilla ögonsten!

Annars händer det inte så mycket annat i helgen. Jag ska ge mig på att städa lite och sätta upp adventsstakar och stjärnor.
Jag har aldrig varit så mycket för julen. Det förstördes redan när jag var barn och mina föräldrar skilde sig. Det enda man gjorde var att fara runt.
Men efter att vi fick barn så har vi firat här hemma med min mamma och svärmor, och vart annat år så firas julafton hos min pappa med alla syskon och syskonbarn. Ganska lungt, men något julglädje.....nä den är borta.
Den glämtade dock lite på dörren när barnen var mindre.
Jag minns att jag vaknade på julaftons morgon. Jag hörde att det prasslades lite och viskades. Jag smög upp och kikade in vid granen. Där ligger pojkarna på knä och viska och pekar på alla klapparna. Då stog hjärtat helt vidöppet. Det var underbart!
Det är ett av de finaste julminnena jag har och det bevaras i ett eget litet rum i hjärtat.

Ha en fin dag, kram på er!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards