crazy happy life

Alla inlägg under januari 2019

Av Linda - 27 januari 2019 12:05

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen.
Livet kom emellan och då måste man ta en dag i taget innan allt är på banan igen.
Jag kommer inte att gå in på vad som skett, det är helt enkelt för privat.

Idag snöar det och blåser. Föreslog för grabbarna att vi skulle gå ut och bygga en snögubbe. Jag fick bara blicken och till svar att jag kunde gå ut och bygga den där snögubben själv och så kunde dem stå här inne och titta på. Hahaha!

Hästarna är inte heller så roade idag. Deras val hade nog varit att stå inne och mumsa hö. Sträng matte har de små stackarna!
Nej, nu längtar vi till våren!

Smyckestillverkningen har också legat nere nu en tid. Jag tänkte ta mig en liten stund med ett halsband som min bästa vän har beställt. Det är ju så roligt...tills jag fastnar och inte riktigt vet hur jag ska fortsätta. Då måste jag lägga det ifrån mig och fortsätta med en annan och vips, så har jag hittat en lösning.

Ha en skön söndag alla och var rädda om varandra. Kram

Av Linda - 5 januari 2019 21:21

Dagarna efter nyårsafton har gått väldigt snabbt.
Jag har myst massor med hästarna och även ridit både Jonny och Affe.
Jag har mest skrittat, men det har varit bra för både min kropp och hästarna.
Lite lagom igångsättning nu någon månad med fokus på lydnad för hjälperna och bygga muskler.

Jag har pysslat lite med mina halsband när Ninki har sovit. Hon vill väldigt gärna döda tråden när hon är vaken. Hahaha busfrö är vad hon är. Inte så lätt att göra något snyggt då ska ni veta.

Idag åkte jag en sväng till mamma.
Vi fikade och jag hjälpte henne att sätta upp nya köksgardiner och diskade lite.
Sen när jag kom hem så körde vi hem till grannen och fikade igen. Haha men vi åt faktiskt middag emellan.

Nu är det soffläge resten av kvällen.

Imorgon ska jag byta gardiner och städa bort julen. Har liksom inte hunnit med det idag. Skönt ska det bli, att få tillbaka vardagen igen.

Ha en fin lördagskväll!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Skapa flashcards