crazy happy life

Alla inlägg under december 2014

?

Av Linda - 27 december 2014 13:28

Överlevde ni julen???
Nu mera sitter man som en pösmunk och orkar inte ta tag i någonting.
Jag har INTE vågat väga mig efter all fet mat och julgodis. Man kan ju liksom inte låta bli och äta det där som inte är bra för en. På julen är det tillåtet och frossa dessutom.
Hjärnan skriker: " passa på nu Linda för sen dröjer det ett helt år till nästa gång."
Men verkligheten är ju en helt annan. Jag frossar ju iallafall för " tänk om jag aldrig mer skulle äta godis".
Åh blir trött på mig själv!!! Haha

Här nere i söder gick det från + 4 grader till - 13 På några timmar. Snacka om kontraster.
Äntligen kan jag se ut som en michelingubbe utan och skämmas. Jag har nämnligen gjort det i några månader nu fast att det har varit plus på mätaren.

Idag firar jag och älskling att vi har varit tillsammans i 13 år. Så vi ska ut och äta och sedan blir det Hobbit i 3D.

Fick föresten världens bästa julklapp:

FATTA MIN LYCKA!!!!

Puss på er och god fortsättning!

Av Linda - 11 december 2014 18:12

I morgon varnas det för storm!
Vilken tur att man inte behöver köra till jobbet på lördag morgon.
Hoppas den inte blir så illa som det låter.
Vi ska iallafall bädda till shettisarna inne i stallet.Jag vill inte att dom går ute då. Man vet ju aldrig vad som kan komma farandes.

Usch vad jag är trött på detta pendlande väder. Har så fruktansvärt ont i kroppen. Jag önskar att vi hade ett badkar så man kunde krypa ner där och värma sig.
Trodde aldrig att jag skulle säga detta men nu hoppas jag på snö och stadiga minusgrader. Då kommer kroppen må bättre och värken kommer inte bli lika påtaglig.

Ja, mycket pip och gnäll på mig idag. Så kan det vara och man kan inte vara på topp jämt. Nu ska jag krypa ner underfilten och mysa i soffan.

Kram

Av Linda - 3 december 2014 19:00

Jag är en person som inte uppskattar julen det minsta. Jag firar jul för barnens skull.

Men idag kände jag att den där julledigheten hade suttit fint nu. Jag kommer och jobba klämdagarna men ändå. MASSOR AV LEDIGT!
Haha det låter som om jag inte tycker om mitt jobb men så är inte fallet. Jag tycker bara om att vara ledig. ; P

Nu är klockan mycket. Jag ska skynda mig ut och fixa stallet så jag kan bädda ner mig i soffan sen. MYS!
Kram på er

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards