crazy happy life

Alla inlägg under oktober 2015

Av Linda - 31 oktober 2015 14:55

Nu har det gott en tid sedan jag skrev sist.

Vi har byggt en box till Ikaros så nu får han sova inne hos dom andra hästarna. Viket är bra för då kan han inte äta 24/7. Han är dock en shettis......

Vad har hänt?
Jag har börjat rida för en mycket duktig kille som håller på med riddarspel.
Tanken är att jag ska börja ha med Affe på träningarna och slutmålet är att vi ska börja vara med på lite shower osv.

Igår kväll red jag Affe här hemma. Nu funkar galoppen och han skickar inte av mig. Lite mer styrka och muskler sen kan vi påbörja galoppombyten. Han bytar med ett-två travsteg emellan nu.
Vi tränade förvänd galopp vilket inte är några större problem för honom.
MAN KAN KÖPA LYCKA FÖR PENGAR!!!! Åh vad jag älskar den hästen!!!! Han är bara 6år och en riktig stjärna!

Puss på er!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards