crazy happy life

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Linda - 30 maj 2012 19:14

Jag orkade bara inte skriva igår. 

Hela dagen var bara skit och elände.....ja, jag var super deppig helt enkelt.  

Det var så illa att jag var tvungen och sätta på min en av mina favoritfilmer, Sjätte sinnet.

Den ger mig lugn, rysningar och jag får en anledning och böla en stund.....

När jag hade sett den så sa jag till mig själv och ha tillit till det som sker sen mådde jag faktiskt lite bättre.


Idag har jag gjort två provläggningar på rören till mina licenser.

 Han tyckte att det såg bra ut så han tog dom med sig för röntgen.   Nu återstår det bara att vänta tills han ringer. Han skulle försöka ringa som till på fredag, så ni får vänta till dess.

Jag var iallafall nöjd, kände tillit.....

Nu har alla måsten släppt och jag kan börja slappna av en smula.

I eftermiddags satt jag vid datorn och började skriva en lista över företag som jag ska kontakta så fort jag vet om jag klarat licensen.

Den har redan blivit lång och jag är inte färdig.

Någon av dom måste ju behöva en Tig svetsare tycker man.....


Ikväll är det "Onsdagsmys" med min älskling. Vi följer Greys anatomy, en serie som vi inte vill vara utan.

Jag ska faktiskt ta mig ett glas vin för och fira min licensläggning, det är jag fan värd!


Ha en fin kväll mina vänner!


Kram

  



Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards