crazy happy life

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Linda - 17 juli 2012 18:04

Ibland får man sådana där aha upplevelser som ställer till det i hjärnan ordentligt.
Idag har jag haft min tränare här och efter det kom Equi terapeuten.
Min lilla häst hade ont idag, vilket får mig till och fundera på vad det är man håller på med egentligen.

Här går man och inbillar sig att hästarna har det bra och mår bra men har i själva verket ont :-(.

Tja, ibland är det nyttigt att ta till folk som vänder om hjärnan på en så att man kan hitta bättre lösningar.
I det stora hela strävar man efter att dom ska må så bra det går annars hade man ju inte tagit hjälp eller hur?

Jag kan varmt rekommendera Equine touch! Det är en mild men djupgående metod för att komma åt muskler och bindväv.

Nu är jag trött efter alla intryck och tankar så nu ska jag spela.

Ha det bra

Kram

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards