crazy happy life

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Linda - 8 augusti 2012 14:16

En trött och lugn Ettan efter gårdagens lektion i NH.

Av Linda - 8 augusti 2012 13:56

Livet blir i alltid som man tänkt sig.
Det blir inget Göteborg och Alice Cooper för mig idag. Men min kusin lovade och ringa så jag får höra lite....
Så, vad ska jag göra istället då tror ni???
Nä, inte svårt och gissa eller hur?
Det blir träning med pållarna som vanligt.
Vissa människor undrar säkert om det inte blir tråkigt och tjatigt i längden.
Svaret är nej.
Visst, ibland tar fantasin slut, men det är alltid någon som har ideer på träning och nya övningar.
En underbar sport som jag inte vill leva utan en dag. Jag älskar mina hästar, och när man känner den där magiska stunden, när allt funkar. ...
då får man belöning för allt slit.
Puss och kram

Av Linda - 8 augusti 2012 07:35

Jag är så glad. Vi körde NH träning med Ettan igår.
Hon har en förmåga och nästan strunta i en när man jobbar....men till slut tittade hon på mig hela tiden på volten. Det är första gången jag har henne med mig till 100%.
Summan av det hela:
JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA TRÄNARE!!!!

Ikväll blir det ingen träning för jag och min kusin med man ska åka och titta på Alice Cooper. Jippi!!

Ha det najs.

Kram

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards