crazy happy life

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Linda - 1 januari 2013 16:43

När länken försvann till Facebook tappade jag ganska många läsare. Vill inte lägga till den igen heller om jag inte måste.
Idag har haft EN läsare!!!! Jaja tack till denne :-)

Nu bara måste jag kräka av mig lite.
Vad är det med män och deras bra och ha grejer?
Min är fenomenal på att samla på sig grejer som han ska ha när han ska fixa ditt och när han ska fixa datt.
MEN för helvete!!!!! Jag blir GALEN!!!!
Hela baksidan på gården får mig och gråta. För att inte tala om inne i byggnaderna. Hans försvar, att han inte har hunnit fixa i ordning. Men om man ställer tillbaka sakerna där man tog det från början blir det inte rörigt!
Den enda lilla plats som är i ordning där ute är mitt stall för där har jag förbjudit honom och ställa en enda sak.
Jag borde ha vant mig vid det här laget. Vi har ändå levt ihop i 11 år. Men NEJ man vänjer sig aldrig....

Nu har han iallafall börjat fixa för shettisarnas lösdrift. Jag tror att det kan bli riktigt bra. :-)

Nä nu får jag fixa lite middag. Sen ska jag träna hästar.
I morgon vankas det jobb igen och klockan ringer halv fem.

Ha en bra kväll!

Av Linda - 1 januari 2013 13:09

Då vänder vi blad. Ett helt oskrivet år med massor av möjlgheter.
Det är förändringarnas år enligt Maya kalendern.
Det känns bra. Jag är full av förhoppningar. Det känns liksom gött i magen.

Nu har min kära man börjat förbereda för shettisarnas lösdrift. Börjar faktiskt längta efter dom nu.
Hoppas dom sätter lite fart på tantalonerna i hagen. Det enda dom gör är att äta och stå och hänga. Nä, jag saknar deras galopprace som dom hade dagligen innan.

Nu är jag ute i stallet och mockar. KATASTOFOMRÅDE!!!!!

På återseende<3

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards