crazy happy life

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Linda - 27 augusti 2013 17:28

Nu har hoppträningen kommit igång igen :-D
Lillan är bättre än någonsin och vi var uppe och sniffade på 90 cm igår. Tyvärr hängde där ett lakan och fladdrade så hon tvekade lite men hoppade ändå. Hon petade ner bommen...
Sen har hon fått för sig att hon inte ska gå i högervarvet....MORR!
Det har hon minsann inga problem med här hemma.
Jag misstänker att den gamla puman vill stå och flörta med snyggegrabbarna istället :-P

På torsdag kommer det en tjej jag känner, och ska börja rida här någon dag i veckan. Det ska bli riktigt skönt med lite hjälp eftersom jag har så svårt och hinna med alla.
Jag vet att hon är en duktig ryttare så den biten är redan färdig. Vi ska planera träningen lite. Så hon vet vad som ska göras med dom små liven.

Nu är det dax och fixa middag.
Ha det bäst!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards