crazy happy life

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Linda - 17 maj 2014 16:03

Nu är jag och C hemma från vår lilla shoppig tripp.

300kr gick detta på. Ridbyxorna är lite solblekta på vissa ställen. 75 kr kostade dom. Kan kvitta tycker jag eftersom dom ändå blir smutsiga i stallet.

Äntligen hittade jag en snokrem till Manjana och en dressyrgjord till så att jag slipper byta mellan sadlarna.

HAPPY!!!!

Av Linda - 17 maj 2014 11:30

Solen skiner som bara den! Undrar om regnet ska hålla sig borta nu?

Angående mitt rökstopp....jag tålde inte nikotinplåsterna så när min abstinens gick över styr kunde jag inte hålla mig längre.
Tänk om man hade haft lite vett i skallen och aldrig börjat röka när man var 14 år. Då hade jag aldrig haft dessa problemen. :-(

Just nu inväntar jag min bästa vän C. Vi ska åka till en liten butik med begagnade hästprylar.
Manjana behöver en snokrem i storlek ponny. Sen kan det ju slinka med en och annan rolig pryl som inte är planerat inköp ;-).

Igår bokade jag hästtandläkaren för återkontroll av Lillan. Jag tänker passa på och vaccinera när hon ändå är här så sparar jag några kronor :-D.
Man får ju inte vara du liksom ^^.

Jag har lånat hem en hoppsadel som jag ska prova på Ettan. Jag misstänker att den är för stor men det kan jag inte veta säkert förän jag har provridit den.

Idag går mina tankar till en speciell familj <3


Ha en ljuvlig lördag och var rädda om varandra.

Kram

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards