crazy happy life

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Linda - 9 januari 2012 08:48

När jag öppnad stalldörren igår så mindes jag varför jag älskar hästar.


En doft av torv blandade sig med den söta ensilage doften och en liten, liten aningens doft av mynta.

Sååå underbart!

Det är precis så ett stall ska dofta.

Jag hade glömt det, efter alla år med hästarna i logen så försvann den doften och känslan.

Vad är det för känsla?

Känslan av att vilja vara i stallet hela dagen, bara lyssna på när hästarna tuggar i sig sitt hö, pyssla och klappa.

Att aldrig vilja gå in! Det är den känslan.....


Jag till och med red en liten runda igår. Det var kallt och paddocken höll på att frysa. Fullmånen lyste upp skogen och markerna. Vi bara skrittade, jag och Lillan, men det var underbart! Som om jag red för första gången.....Magiskt!


Kram

  



Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards