crazy happy life

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Linda - 1 december 2012 08:44

Jag har precis vaknat och känner för en liten uppdatering.
Igår fick jag ytterligare fjorton dagar på jobbet. Skönt och veta att man jobbar en liten tid framöver iallafall. Vem vet, plötsligt har dom kanske inte mer jobb till mig och då är det tillbaka till arbetslöshetsträsket ala skitjobbigt.
Men den tiden, den sorgen. Vill inte oroa mig i onödan, det tar bara en massa onödig energi som man kan ha till trevligare saker.

Idag ska jag åka på hästloppis. Vi får väl se om jag hittar något och fynda.
Annars blir jag inte direkt besviken. Jag fick hem en underbar sadel till Manjana i förrgår. Den sitter perfekt och jag är super nöjd med min investering.

Nu ska jag ta tag i kaoset här hemma innan jag åker iväg. Ha en underbar lördag!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards