crazy happy life

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Linda - 31 december 2012 14:43

Vilket år!
Det har varit känslornas bergochdalbana för min del.
Jag har haft mycket press på mig att klara utbildningen.
Förlorade hastigt en kär anhörig.
Arbetslösheten som som bara den medgav en pendling mellan hopp och förtvivlan. Där emellan fick jag en resa i 30års present. Manjana dök upp, vänner som väntar barn. Nya vänner och personen som har spelat ett viktig roll i mitt liv på ett och annat sätt.
Jag är tacksam för allt på gott och ont. Det får mig att växa.

Mina förväntningar på 2013?
Jag hoppas ju så klart på att få en fast anställning på jobbet. Men jag är öppen för vad som än ska hända. För mig finns det en mening med allt.
Välkommen okända 2013!

GOTT NYTT ÅR!

Av Linda - 31 december 2012 00:19

För en tid sedan köpte jag en sadel till Manjibanana men jag har inte fått tillfälle att rida i den.
Så fick jag den briljanta iden att jag skulle prova och sitta i den på Manjana ( Som inte har blivit riden på fyra månader utan bara marktränad plus att hon har haft vintervila.)
Bright ass me!!!!
Hon for runt som en rodeohäst och var helt galen i 10 minuter innan tillslut hav upp och skrittade hur lugnt som helst ett varv på volten. Då hoppade jag av.
Jaja tråkigt att behöva börja om på noll. Men rida henne kommer jag göra när hon har coolat ner sig en smula med mycket markarbete först.
Nu har jag åtminstone provridit min sadel ;-)
God natt där ute!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards