crazy happy life

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Linda - 2 juni 2013 18:32

I morse kom älsklingen hem med denna underbara lilla Burmahona.
Det har fungerar jättebra med de andra två katterna och hon är accepterad.
Burman är en helt fantastisk katt. Otroligt kelna, sociala och älskar barn.
Kan det bli bättre?
Barnen är överlyckliga!

Av Linda - 2 juni 2013 17:53

Undrar om jag kommer kunna sova inatt?
I morgon är det dax för nya jobbet!
Jag måste erkänna att så här på kvällskvisten börjar det flyga fjärilar i magen, och många tankar som snurrar.

Mitt hjärta är kvar på mitt gammla jobb.
Har aldrig, och kommer aldrig träffa ett så skönt gäng under samma tak igen. Dom fick mig att känna mig lyckligt lottad varje dag jag körde och jobbade. Min tid på det förtaget är den bästa i mitt liv!

Jag vet att i morgon går jag vidare.
Jag har inget val. Jag blev uppsagd.
Hade jag valt att gå själv hade det varit annorlunda.
Då hade jag varit " färdig".

Jag kommer att ta det väldigt lugnt nu ett tag framöver. Kocentrera mig på att lära mig jobbet och bara göra det jag känner för när jag kommer hem.
Rent psykiskt är detta en tuff omställning med nya blåmärken.

Men jag har min fina man och underbara vänner som stöttar mig.
Jag är lyckligt lottad!

Kram

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards