crazy happy life

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Linda - 14 juni 2013 14:05

När det väl börjat regna så slutar det ju aldrig!
Nu har vi förvisso uppehåll men full storm istället....SUCK!
Får hoppas att det vänder och blir sommar igen snart....typ....NU!

Red Ettan igår. Testade ny taktik med med korta läder och fältsits. Hon lugnade faktiskt ner sig ganska så fort och lyssnade bra för att vara hon. Jag har fått nytt hopp. Har gått med i ett forum där det finns många duktiga travartjejer.
Varför har jag inte gjort det tidigare?
Jag blir så varm av att se alla dessa fina varmblod. Vad mycket jobb och kärlek det ligger bakom.
En eloge till alla som omskolar travare! Det är inte alltid en dans på rosor. Det kan jag säga av egen erfarenhet....

Nu får det bli en kopp kaffe.

Ha det fint så länge!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards