crazy happy life

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Linda - 9 juli 2013 22:33

Red Manjana idag.
Jag köpte en dressyrsadel till henne här om dagen.
Vi skrittade och travade och hon sökte sig fint på bettet. Hon accepterar skänklarna nu och har slutat bita efter dom.
NU är hon redo på riktigt!
Det är verkligen värt att lägga ett år på marken innan man börjar rida in en häst.
Kommet aldrig be om hjälp igen vad gäller inridning.

NATTI

Av Linda - 9 juli 2013 12:41

Jag var hemma så sent från träningen igår så det får bli en liten uppdatering idag istället.
Lillan skötte sig bra. Hon var lite het igår och hade lite svårt och hålla galoppen men hoppade bra.
Vi gjorde träningsdebut på 80 cm.
Gissa om jag var glad?!
Som tränaren sa, där är rejält med krut i dom bakbenen och hon har en stor hoppvilja.
Om jag hade fått denna träningen med henne för tio år sedan hade vi nog kunnat komma långt. Men nu är hon ju 20 år så nån karriär satsning blir det inte....
Men jag är stolt över min lilla tös!

Nu ska jag gå ut och försöka organisera i sadelkammaren.

Ha en underbar dag!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards