crazy happy life

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Linda - 16 juli 2013 14:59

Igår var avslutningshoppningen.
Det var rätt så svåra hinder med rakt på diagonalen och sen hoppa snett på nästa hinder. Men Lillan fixar det galant!
Den hästen gillar kluriga hinder.
Sen hade vi ett titthinder tror hon var en halvmeter över det, men hon hoppade!
Så nu blir det semester från hoppningen i två veckor. Ska fila lite på dressyren tänkte jag så att hon håller sig mjuk och fin.

Ska ta tag i Manjanas lastträning också tänkte jag....inget jag ser fram emot kan jag säga. Men det måste göras liksom...SUCK! Det är liksom sånt som bara ska funka enligt mig. Har väl blivit bortskämd med travarna som bara går in utan knussel.

Känner mig rätt sliten idag faktiskt! Har varit intensivt med träning nu när det är semester. Så idag tar jag lite piano. Kanske går ut senare och tränar lite....
Jag skulle ha varit iväg och hälsat på en bekant, men fick skjuta fram det.
Pausa, andas....

Imorgon åker jag till en bekant och ska rida ut i två timmar. Jag tänkte ta med mig Ettan....Haha kan ju bli spännande ;-)
Sen ska hon följa med på WE träning på lördag. Det behöver hon, så hon kanske slutar stressa en aning. Inte lätt och ha en häst med stålpsyke alla gånger....iband blir man rätt matt om jag ska va ärlig.
Jag återkommer med resultatet ;-)

Ha en bra dag!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards