crazy happy life

Alla inlägg under maj 2014

Av Linda - 1 maj 2014 14:58

Från och med lördag kommer jag att sluta röka tillsammans med min man.
Så det kommer bli en hel del inlägg om hur det går för mig på den fronten.

(Självklart så kommer jag fortsätta skriva om hästarna och lite annat smått och gott precis som vanligt.)

Vi har iallafall laddat upp med diverse nikotinmedel för denna gången ska vi fan lyckas!
Jag har tappat räkningen på hur många gånger vi har försökt men någon gång måste vi ju lyckas tycker man.
Dessutom så har det hänt en sak som fått mig att tänka om.
Dags och växa upp nu om jag ska lyckas bli 85 år ;-).
Äldre vill jag inte bli.
Tjugo år i pension sen tror jag det blir tjatigt. Då vill jag hålla mina släktingar sällskap i universum.

Haha knäpp man är ibland!
Nu ska jag ta mig en tupplur sen ska jag ut och fixa staket i sommarhagen.
Ha en fin 1:a Maj!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards