crazy happy life

Alla inlägg den 19 juli 2019

Av Linda - 19 juli 2019 10:11

Nu var jag där igen.
Jag glömmer bort bloggen, för att tid och rum snurrar på lite för snabbt ibland. Det är förändringar på gång men allt är inte färdigt så ni får ha tålamod ett tag till.

I helgen så hade vi 40-årsfest för min älskade Jesper. Ca 45 gäster och fullt håll-i-gång! Halv 4 blev klockan. Gissa om vi var sega på söndagen!
Festen blev iallafall väldigt lyckad och alla blev mätta och nöjda.

Jag har lyckats att knåpa ihop ett smycke också. Den blev en uppskattad födelsedagspresent till grannens syster.

Ja, just det! I söndag förra veckan så råkade jag köpa 2 biljetter till Metallica på Ullevi så i tisdags var vi där och njöt.

Både jag och Jesper var överrens om att denna konserten var bättre än den förra vi var på.
Ghost var förband och också väldigt bra!

Nu har jag lite annat att pyssla med....ha det fint så länge! Kram på er

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards