crazy happy life

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Linda - 20 november 2011 15:13

Tänk vad man lägger till dåliga ovanor när man rider.


Idag har R ÄNTLIGEN varit här och tränat mig och Ettan igen.   

Det enda jag hörde var sitt,sitt sitt, ytter sitt, sitt,sitt.......

Av någon knäpp anledning så lättar jag framåt vilket får hästen att gå ännu fortare. Från och med idag ska lägga till med Karlssons klister i rumpan.....och kanske till och med ett par blyklumpar.

Sen e det inte så lätt att komma åt henne med ytter skänklen, där finns ju INGENTING! Hon e ju så slank. Man får ju pressa tills benet domnar bort.

 Med Lillan är det mycket lättare! Hon e rund som en julegris.  


Jaja skönt att man har en bra tränare, och underbart att komma igång igen!!!!


Vi fick sova länge för barnen i morse. Vilket betydde att hästarna stog inne länge innan dom fick komma ut.....

Fy F A N vad det såg ut i boxarna!!!

Nu är det mockat och nytt strö har dom fått. Nöjd är jag!


Nu ska jag gå i duschen. Snart ska vi åka och gratta P som fyllde år igår.   

Ha det fint mina vänner!


Kram

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards