crazy happy life

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Linda - 4 juni 2012 20:10

Jag har haft veterinären här för vaccination och tandkontroll av Manjana.

Manjanas tandstatus var jättefin till min stora glädje, så det finns ialla fall inga hinder för ridningen vilket är skönt.

Allt frid och fröjd tills jag såg räkningen......

JAG DÖR JÄTTE MYCKET INOMBORDS!!!!!!  

Sen kommer hon om tre veckor igen för om vaccination av Manjana. 

Den räkningen blir inte lika saftig om jag inte behöver spola tårkanalerna på Lillan. Jag ska behandla henne med ögonantibiotika nu i en vecka så får vi se vad som händer och sker.

Hoppas det hjälper! 

Jaja, bara se glad ut och betala. Bara mina älsklingar mår bra så är jag lycklig.

Det blir nog inget Ullared för min del på Onsdag iallafall......


Ha en bra kväll!

Kram

  



Av Linda - 4 juni 2012 14:17

Nu gick det!!!!


Visst blev den fin????!!!!!!

Nu kan jag ägna mig åt andra saker och kan dessutom sova gott.   


Kram

Av Linda - 4 juni 2012 13:47

Skulle försöka att lägga upp en header men det gick ju för F A N inte!!!!


Istället så tog den bort all färgen på bloggen så att jag fick börja om på noll.

Så nu får ni leva med denna färgen ett tag....för nu orkar jag inte kludda mer!


KRAM

  

Av Linda - 4 juni 2012 11:00

Idag är jag hemma och vabbar med den lilla godingen.

Han har feber och är förkyld och tydligen är det något som går på dagis....

Dagis är nog den största smitthärden ever!

Till hösten byter han avdelning och kommer ifrån dom mindre barnen, och sen kommer han gå i en sepparat byggnad.

 Förhoppningsvis slipper vi mycket av smittskiten då....


Jag har haft nackspärr sedan i Torsdags. Då vaknade jag med THE migrän från helvetet!

Sen försvann den lagom till lunch och då kom nackspärren istället.....

Hoppas den försvinner snart för den är en riktig pina. Som att välja mellan Pest eller Kolera, typ....


På Onsdag tänkte jag och mamma ta oss en tur till GeKås och shoppa loss.

Då är älsklingen hemma och kan ta hand om vår lilla sjukling. 

Hoppas att dom har fått in lite snygga kläder för min garderob behöver sig ett uppsving.

Nu har jag inga kläder som sitter snyggt, jag har gått ner i vikt men kroppen är mer musklad än den var förr i världen och därför passar inte mina gamla kläder iallafall....SUCK!


I-lands problem är underbara!

Ha det bäst!


Kram

  


Av Linda - 4 juni 2012 07:37

Jag fick en fråga som jag väljer att besvara här:


Vad heter mannen du skulle vilja ha förutom din man?

 

Svar: Det finns ingen annan man. Varför skulle det göra det när jag har allt jag kan drömma om hos den jag redan har?!


En favorit snygging bland kändisar är Bon Jovi, läcker trotts sin ringa ålder.

Hoppas du fick svar på din fråga.


Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards