crazy happy life

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Linda - 5 juni 2012 20:56

Jag tittade mig i spegeln....

Lockarna lever sitt eget liv och går inte att få bukt på....

Ögonbrynen är lika vildvuxna som ett björnbärssnår.....

AAAHHHH!!!!! Vad är det jag ser????

EN TROLLPACKA!

 

*Vipps* Och dä försvann den   ! Den sprang ut i skogen i ren panik och grävde en grav till sig själv....

Den dumpade mig, finito, is no more!!!!

Jag pratar om min ytte, pyttiga lilla SJÄLKÄNSLA.



Men hur dum e jag då? Varför fick jag för mig att skaffa långt hår igen? Jag trivs ju inte i långt hår......


Nu är det skärpning Linda!!!!

I morgon ska jag:

  •  plocka mitt björnbärssnår
  •  behandla min för tillfället inte så släta hud, och
  • färga håret

På Torsdag ringer jag till frissan och bokar en tid ( och hoppas på att hon har tid samma dag)

Sen kanske självkänslan vågar visa sig igen. Jag ska be den om förlåtelse när den börjar komma tillbaka.


Pratade med mamma idag. Vi åker till GeKås på Söndag   . JIPPI!

Ha det bäst!


Kram

  


Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards