crazy happy life

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Linda - 19 juni 2012 21:19

Efter regn kommer solsken!

Idag skiner jag mer än solen någonsin kommer göra!


Det har ju varit lite knackigt efter att Manjana gick omkull men idag gjorde vi ett stort genombrott!

Sadeln var inga problem alls. Knotten var jobbiga så hon trampade runt ganska bra när jag satt upp men hon lugnar sig snabbt.

Vi skrittade, böjde lite, tränade volter.

Travade och hon var jätte lugn.

Sen tänkte jag: Hm, prova galopp kanske? Kan ju inte mer än gå åt helvete i värsta fall....


Hon tog galoppen jättefint! Det kändes som och rida i slowmotion. Lugn, stabil och helt UNDERBAR galopp!

I'm in heaven!!!!!!


I morgon får hon vila lite, då ska jag rida Ettan och kanske att jag hinner med Lillan också, vi får se.

Jag ska ha fest på Torsdagkväll så det är en del och stå i nu.


Ha det bäst


Kram

  



Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards