crazy happy life

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Linda - 12 juni 2014 08:17

Femte dagen med den där förbenade ryggen.
I eftermiddag har jag en tid hos en kroppsjusterare. Hoppas han kan få rätt på eländet för nu börjar jag tröttna på och inte kunna göra ett skit.

I morgon kommer hästtandläkaren och kollar på Lillan. Hoppas det har läkt ihop fint i hennes mun.
Mer uppdatering om detta kommer.

Manjana är halt! Hon blev det efter förra verkningen. Jag hittar ingen hovböld på henne heller. Hon får gå i hagen någon vecka till så får vi se om det är som hon är ömfotad.
Annars får det bli en rolig veterinär räkning till. Suck!

Jag har blivit med hoppsadel.
Innan har jag hoppat i en allround sadel. Jag väntar på att den ska anlända med posten. Det är en stubben så förhoppningsvis passar den Ettan. Håll tummarna!
Inget går ju upp mot att hoppa i en sadel som är tillverkad för ändamålet. Man har ju så mycket bättre stöd för knäna och får mycket bättre balans.
Längtar tills jag är frisk i ryggen och kan prova den.

Kram på er

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards