crazy happy life

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Linda - 30 juni 2014 22:33

NU kan jag börja landa.
I lördags hade vi möhippa för min kusin.
Detta har inneburit en hel del stress och planering så jag har inte ridit på ett bra tag nu.
Sen har ju ryggen varit kass vilket har gjort att jag överhuvudtaget inte har tänkt tanken på och rida.
Jag fattade därför beslutet idag att hoppa av hoppträningen fram tills Augusti för att i lugn och ro komma igång med pållarna och hitta min inspiration och glädje igen.

Allt har bara blivit för mycket helt enkelt!
JAG BEHÖVER SEMESTER!!!!
Jag jobbar nästa vecka också sen är det dax för tre goa veckor. Sen jobbar jag en sen har jag en vecka semester till. MEEEEN det går ju så förbannat långsamt!

Mina planer för semestern:

Tvätta och måla stallet
Slappa
Rida
Slappa
Umgås med mina <3
Slappa
ligga på stranden
Åka till dalarna
.....skrev jag slappa????

Nu tänker jag gå och lägga mig så jag kan bli lite pigg igen. Kroppen och jag är inte riktigt överrens. Kroppen skulle kunna springa maraton just nu men huvudet är heeelt jättetrött.
Så det får bli som jag vill.

Natti

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards