crazy happy life

Alla inlägg den 15 juni 2014

Av Linda - 15 juni 2014 22:29

Jag mår mycket bättre idag.
Jag och minstingen tog oss en tur till Väla i Helsingborg och gick där och strosade.
Sen träffade vi pappa och P. Körde hem till dom och fikade.

Nu i kväll har jag skrittat Lillan barbacka. Hon ska ju sättas igång nu och jag vill ta det försiktigt.

Efter det red jag Ettan. Jag har kommit fram till att hon inte tycker om dressyrsadeln. Den är nog för vid.
Jag tänker sälja den och lägga pengarna på en omstoppning av hoppsadeln istället.

I morgon är det dax för jobb igen.
Ryggen är inte helt okej men jag behöver ju inte stå och slita i det tyngsta precis. Skönt och komma tillbaka :-D

Så roligt och se att läsar siffrorna skjuter i höjden! Jag tackar och bockar. <3

Dax och stoppa kudden i örat.

Sov gott alla

Kram

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards