crazy happy life

Alla inlägg den 28 december 2018

Av Linda - 28 december 2018 23:35

I går var vi på Väla i Helsingborg.
Jag och storgrabben gick in i en klädaffär där han kunde välja ut sina julklappar. 600 spänn fattigare blev jag men barnet blev nöjd.
Maken och lillgrabben gick och köpte skor sen sprang vi ut från det eländiga stället. Nej föresten, de gjorde, jag tog en omväg till en viss piercingbutik och köpte smycken. ( någon belöning får man ju ha när man plågar sig till att åka till väla, eller hur?!)

Jag har börjat på ett ett nytt smycke idag. Tyvärr så har jag aldrig gjort någon färdig ännu men när det väl händer ska jag visa er.
Jag börjar bli beroende, nästan så att jag vaknar på natten och vill gå och göra lite för att jag fått idéer. Men då hade jag blivit idiotförklarad av min man så jag håller mig i skinnet och somnar om igen. LOL
Det kom nya stenar idag också. Äntligen har jag hittat en nätbutik som säljer genomborrade stenar. Annars har jag köpt sten utan borrhål, men det är roligt att kunna välja lite olika efter tycke och idé.
Jag hann inte göra så mycket på det för stallet kallade.

Jag tömkörde Jonnyboy efter att jag gjort de tråkiga sysslorna. Han var super duktig! Svängde så fint när jag bad honom och han tuffade på stolt som en tupp när han fick beröm. En härlig kille när han vill och när energin är där den ska, i kroppen och inte i hans huvud. Fick skälla lite när han tyckte att han kunde stanna och beta i paddockskanten men annars är jag en mycket stolt matte.
Jag försökte även få lille Jack att prova bettet. Pff glöm det, sa han! Skitounge e vad han är. Ska prova med lite honung imorgon och se om det kan tänkas locka.

Nu har John Blund slängt hela sandsäcken i skallen på mig så jag säger God Natt till er där ute i vårt avlånga land.


Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards