crazy happy life

Alla inlägg den 30 december 2018

Av Linda - 30 december 2018 19:19

Denna veckan har jag varit ganska aktiv. Jag har fixat hela stallet själv utan hjälp. Tömkörde Jonny i förrgår och red Affe igår så har jag efter halva dagen idag kraschat fullständigt.
Jag kände hur det började luta utför och nu ligger jag nerbäddad på soffan med en värk som kom tusenfalt tillbaka.
Det är som det är. Tur att jag har min älskling som ställer upp när jag inte kan. Den mannen är värd sin vikt i guld!
Då blir det denna kvällen till detta och hoppas att morgondagen är lite bättre.

Berätta! Vad ska ni göra imorgon?
Själv ska vi vara hemma och ta hand om djuren. Det har vi gjort sedan vi flyttade hit, med undantag att vi varit något år hos grannen. Men då är det nära hem för att titta till dem.
Jag vet inte hur Jack beter sig kring raketer. De andra är relativt coola.
Affe tycker att blinkandet är värst, så i år ska jag tejpa fast svarta sopsäckar för fönsterna så att han slipper se det.

I morgon kommer jag redovisa hur det har gått med unika besökare på min sida. Det var ju 32 st i November. Har vi tagit rekordet tror ni?
Spännande, eller hur?!

Ha en fin kväll. Själv ska jag kolla film.
Kram på er!

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards