crazy happy life

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Linda - 1 april 2012 14:02

Kände att jag tröttnade på den gröna färgen så nu får det bli lite mer......rosa....!

Hoppas ni gillar det!



Av Linda - 1 april 2012 13:02

Idag är det första April...uppenbarligen!

Men jag ska var snäll, jag tänker inte luras idag.


Jag fick en så innerlig lust och åka och titta på samträningen med westernföreningen.

 Det var ett tag sedan jag var med eftersom jag tillfälligt har lämnat klubben.


Man lär sig så otroligt mycket av att bara sitta och titta. Sen får man alltid någon form av inspiration som man kan ta med sig hem och testa på sina egna monster.


På ett sätt så saknar jag gemenskapen men det känns inte så lönt när hästtransporten är halft isärplockad och pengarna tryter.


Jag hoppas så innerligt på ett positivt besked imorgon när jag ringer till min (enligt mina egna tankar) nya arbetsplats.

Hoppas, hoppas, hoppas!!!!!! 

Då kommer jag vara lyckligast på jorden, och jag ger inte upp hoppet för än jag får ett nej. 

Skulle det bli nej så får jag leta vidare helt enkelt.


Men det var ju inte det jag skulle skriva om, ni får se det som en parrantes.


Om en stund ska jag gå ut och mocka. Tanken var att jag skulle rida också men förtillfället så regnar/haglar det varvat med uppehåll.

 Förhoppningsvis är det bara tillfälligt. 

Jag måste få upp Ettan i kondition för nu är det illa. Hon blir svettig efter 45 min. skrittpass. Lillan har en grym grundkondis så henne kan man nästan börja där man avslutade innan vinter uppehållet. Hon har bara tappa en liten del av sin muskelmassa så om två-tre veckor är hon tillbaka i sitt ursprung.


Ha den fin dag där ute i Sverige. Låt er luras, det skapar mycket skratt och en bra stämning.


Kram

  

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards