crazy happy life

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Linda - 2 april 2012 17:49

Varför?Varför?Varför?


Jag ringde till "min tilltänkta" arbetsgivare idag.

-Vi kan tyvärr inte ta in dig som det är nu.....


Jag är fan född i motvind!

Allt ska bara krångla och inget går smidigt. Och går det väl smidigt så snubblar jag på målsnöret!


Jag tänkte att jag skulle lägga mig på soffan och dö en smula, så kanske jag har fått tillbaka hoppet i morgon.

Då är vi lediga, så jag tänkte lusläsa företagsregistret i morgon. Men varför inte:


Trevlig och duktig TIG-svetsare finnes!

Jag svetsar i svart och rostfritt på Käl - stumfog och rör. Finns i Nedre regionen av  Sverige

Hör av dig vid intresse


Det blir väl bra???

Inte för att jag tror att det är några svetsare som läser min blogg (förutom mina kursare) men WTF!


Nä, som sagt nu ska jag gå.

Ha det gött till nästa gång!


Kram

  

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards