crazy happy life

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Linda - 3 april 2012 09:32

Som jag har skrivit om i tidigare inlägg så är jag en aningens överviktig.

Jag har gått ner 5 kg sedan mitten på December. Ja, vi jul gick jag upp två igen men dom gick jag ner efter två veckor.

Nu väger jag 75 kg.

Igår fick jag en utmaning av min man. Om jag åtminstone går ner 7 kg till Juli så ska han bjuda mig på en utlandsresa.

JA TACK!

Han har lovat och ge mig mer utrymme till träning så att jag har en chans att uppnå mitt mål.

Nu tänker ni kanske att han inte älskar mig för den jag är.

Det kan jag lova att han gör! Det är jag som inte trivs med mig själv.


Så det är bara att sätta igång!

Ska bara fundera ut ett bra tränings schema som innefattar allt utan att behöva gå till gymmet.

Jag hade tänkt mig något i stil med:


  • En halvtimmes promenad med hund eller ponny
  • Ridning och stalltjänst
  • Zumba

Jag tror att det kan bli ganska bra faktiskt!

Önska mig lycka till för nu kör vi!


Kram

  



Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards