crazy happy life

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Linda - 10 april 2012 18:21

Hej vänner!

 Hoppas att ni har haft en bra påsk.

Vår har varit lugn.

I fredags så var vi och åt middag hos mamma och J. Dom bjöd på rullader och potatis. Det var super gott, sen satt vi och päste i soffan och tills vi åkte hem.

 I lördags var hela familjen och shoppade i Helsingborg. Jag köpte en Samsung Galaxy s ll är mycket nöjd med mitt beslut. Det är den jag testar blogga ifrån nu och det går ju bra, visst det tar lite längre tid men vem har brottom?

I förrgår var pappa och P här på middag. Vi bjöd på köttgryta och ris till förrätt och glass till efterrätt.

Mysigt som tusan!

Ja, nu är man tillbaka på skolan och kämpar. Jag var totalt slut i kupan när jag kom hem. Jag har varit super koncentrerad på svetsen, jag gjorde framsteg och i morgon ska jag sätta den.

 Snart är min resa på Lernia slut...jag får passa på och njuta den tid jag har kvar

.Nu ska jag gå ut och mysa med mina små pållar.Vi hörs snart igen......


Kram

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards