crazy happy life

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Linda - 18 april 2011 20:34

Ja, just det.....

Lilleman är sjuk och dagis ringde Jesper. Han körde och hämtade en febrig liten jätte sjuk fis.

Vem ska vara hemma med lillen dom andra dagarna då? Jo jag....tydligen!

Vi fick ta en "vem ska vara hemma" diskussion och kom till slut fram till att det får bli varannan gång. Visst han får lön och det är bra för ekonomin att han jobbar men det e ju faktiskt så att jag går en utbildning i det syftet att jag också ska få ett bra jobb som leder till en ännu bättre ekonomi....ja ni fattar......

Inte lätt det där, och vårt lilla hjärta kan ju inte hjälpa att han blivit sjuk.

Vi får helt enkelt hoppas på att han mår bättre snart igen!


Det stora hjärtat är genom lycklig för att lillebror är sjuk....han får ju sovmorgon!

Vad vore livet utan goa ungar?

Jag har faktiskt glömt hur det var... och har faktiskt ingen lust att försöka minnas heller. Jag älskar livet som det är nu och framför allt så älskar jag min familj! Var rädda om varandra där ute i stora vida världen!

  


Av Linda - 18 april 2011 07:00

Jag klarade första provet! Skönt faktiskt!

Nu tränar jag vidare och förhoppningsvis kan jag skriva minst ett prov denna veckan. Det kan bli ett prov i ritningsläsning också.   

I verkstan går det ganska så bra faktiskt. Jag har klarat en övning till så nu har jag tre övningar kvar sen är det dax för examinering.

Det har börjat en ny tjej också. Vi är ganska många tjejer nu, 6 stycken faktiskt.

Kul med blandad komplott!

 Peace   

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards