crazy happy life

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Linda - 27 april 2011 10:08


Lyssna och njut!


Av Linda - 27 april 2011 08:06

Jag tittade ut genom köksfönstret och ut mot sommarhagarna. Då slog den mig!

LYCKAN!

Solens strålar dansar över det fuktiga gröna gräset. Hästarna går lugnt och betar. Vad lyckligt lottad jag är som har allt det här!

Jag suckar över hur mycket det är att göra här, plankor som måste bytas, väggar som måste målas..... Vem bryr sig väl om att allt är i en enda röra ibland? Jag och min man skapar, med våra barn ett underbart liv tillsammans!

 Ett Galet Underbart Liv!

Det galna kan ibland te sig som avundsjuka. Det kan te sig som roliga stunder, eller stunder när jag blir på mitt allra bästa "tokiga" jag.

Det kan te sig i sjukdom, gråt och sorg.

Galet har många former occh tillhör livet, för att du och jag som person ska kunna växa på ett eller annat sätt.

Vi har haft många prövningar i våra liv separat, och i vårt liv tillsammans. Men på något konstigt sätt har vi kommit närmare varandra för varje prövning som vi har haft.

Min lott i livet är inte att bli rik eller framgångsrik, det vet jag redan. Jag har lärt mig att uppskatta det jag har, och vet ni vad?

Jag har den största skatten av dem alla!   


Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards