crazy happy life

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Linda - 20 april 2011 18:14

Till min lärare i mentalt mediumskap.


När jag kom till dig var jag ett vrak,

vilsen och arg.


Du fick mig att öppna ögonen för den jag är idag.

Du fick mig att vilja arbeta med mig själv för att se vad som behövde göras för att bli fri från mina plågor. Du fick mig att inse att det var dags att förlåta.


Jag ifrågasatte dig många gånger men fick alltid ett svar.

Du hjälpte mig att gå åt rätt håll. 

Du har all min respekt!


Det kanske hade ett annat syfte än vad jag hoppades på när jag kom,

och vad det syftet än är i det stora hela, så vet jag att universum har en plan.

Det hjälpte du mig att förstå.


Jag kommer alltid att ha det fina minnet av kurstiden i mitt hjärta,

alla fina vänner, skratten och gråten.

TACK!


 Krigaren


Av Linda - 20 april 2011 16:35

JAG HATAR ALL FORM AV MYNDIGHET!!!!!!

Gissa vad, efter en jäkla massa ringande fixande och trixande fick jag äntligen mina pengar. Och i samma veva kommer det ett brev till.

"Nu är det dags att skicka in din årsanmälan till A-kassan"

Jaha och vad F A N är det då?

Jag gick in på hemsidan och fick ut rätt papper men så ska man ha intyg från programanordnare och utbetalningskopior.....*AAAAARRRRGGGGG*

Vaför måste dom va så jävla pain in the as????

Kan jag inte bara få gå mitt program och få in mina pengar på kontot efter inskickat papper.....???? NEJ! I deras anställningskrav står det nog att ju jävligare dom är mot bidragstagaren desto högre lön får dom!!!!!

Tror dom att jag tycker att detta är roligt??? Tror dom att jag sa upp mig för att jag hade tråkig???

Hade jag inte haft sånna kroppsliga problem hade jag haft kvar min tjänst idag.....

Jag hade jobbat för det är faaan så mycket lättare än att ha med dom och göra!!!!!   

Fuck jävla myndigheter!!!!!

Peace

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards