crazy happy life

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Linda - 3 juni 2011 08:28

Jag blir sååå trött på mig själv ibland. *suck*

Jag har tusen järn i elden och jag fokuserar verkligen för att alla dessa saker ska bli bra.

I skolan pluggar jag, och gör mitt bästa för att bli så bra jag kan. Hemma är det barnen och alla möten och läkarbesök och kontroller. Sen ska man hinna med släkt och vänner, hästar, gården och hålla rätt på gubben....!


Det är en jäkla tur att det finns något som heter almanacka. Där kan jag skriva ner tider och kalas och grejer men jag skriver ju inte ner sånna saker som:

 Var jag ställde kaffemuggen, eller var jag la mina nycklar eller låste jag dörren????

 Det brukar sluta med att jag far runt i hela huset som en halvt hysterisk galning....!


Det värsta e nog att det blir inte bättre med åren.... om si så där 11 år är huvet säkert helt igenkalkat och sen blir det hemmet.... (Undrar om jag har hamnat i nån 30- års kris???)

 

Än så länge har jag inte glömt mina barn någonstans.... Eller glömt Vad min man heter....eller att han ÄR min man eller vad jag själv heter....( Kanske ska skriva det i almanackan redan nu   ?)

 

Det e bara så: Jag är som en groda utan ben..... hopplös!


Ha det gott vänner och njut av solen! Det ska jag göra!

  




Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards