crazy happy life

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Linda - 21 juni 2011 20:52

Happy birthday to me.....

 

Jaha, 29 år idag och säkert en dag klokare än igår.   

Jag har haft en underbar dag idag.

I morse sjöng två av mina kära kurskompisar för mig. En massa grattis, söta SMS från underbara vänner, JÄTTE MÅNGA grattis på Facebook och telefonsamtal när jag kom hem. Jag blir såååå varm i själen av alla underbara människor runt omkring som skänker mig en tanke och några minuter av sitt liv. Jag uppskattar det verkligen!


Så undrar ni förstås om jag har fått några presenter.....

Ja det har jag fått men dom är lite utspridda. För ett tag sedan köpte vi en hästtransport av en klubbkompis. Den är snart vår på pappret också. Den hade Jesper smugit i väg med för och sätta mitt namn på. Det kom som en total överraskning! Sen fick vi en ny soffgrupp av mamma och J för två veckor sedan. (Kan säga att det behövdes, nej den va gratis så jag är inte bortskämd) Sen ska vi gå på Iron Maiden i GBG den 1 Juli....så ja kan väl säga att jag är mer än nöjd!


Mamma och J kom upp en runda idag för dom ville lämna en liten present till. Det var en prydnads drake, JAG ÄLSKAR DRAKAR, och den var jätte fin och står nu i mitt fönster i vardagsrummet.


Grand finale på dagen: Jag får pengar i morgon!!!!!

Gott!!

Resten av den närmsta släkten kommer i början på Juli för då fyller Jesper också år, så vi tänkte slå ihop det. Smidigt som attans! Sen har vi liksom lite knökat innan dess så det fick bli då, går ju lika bra det tycker jag.


För er som undrar hur det har gått med A-kassan.... Jag får förlängt den i ett halvår till! Ibland blåser vindarna på rätt håll.......


Som sagt va, en underbar födelsedag! Nu ska jag slänga mig i duschen, glo TV en liten stund sen ska jag stupa i säng! Klockan ringer kvart i fem i morgon bitti.


PUSS OCH KRAM där ute i Sverige!

  



Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards