crazy happy life

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Linda - 7 juni 2011 08:30

Jag har kaos i mitt huvud och min kropp!

Nu har det varit långledigt/hemma för vård av sjukt barn. Min stora grabb har fått vattkoppor men som tur är har han inte varit särskilt påverkad av det, så vi har passat på att vara ute och fixa lite här hemma under ledigheten.


Som ni säkert förstår så finns det tusen och åter tusen saker som ska fixas och underhållas på en gård.

Ibland kommer jag in i en hemsk "måste-fixa-allt-helst-i-går" period och där är jag nu.

Det brukar sluta med att jag har svin ont i hela kroppen och att jag sitter och beklagar mig över att jag aldrig har tid för mina hästar.

Det dumma e att jag aldrig bromsar mig själv i tid utan jag kör tills jag stupar.

Jag vet ju att jag inte blir klar i allafall, varför kör jag då på som om det brinner i knutarna???

I bland e man inte rätt funtad!  


Hade jag istället gjort vissa grejer och sedan gått ut till hästarna och haft lite mysigt så hade det blivit bättre. Tyvärr är det ju så att ibland vet man vad som är bäst för en men det är inte lika lätt att leva efter sin vetskap.


Som tur är så är det mulet i dag så jag tänker passa på och mysa med barnen och ta det lite lugnt. Om sonen inte får fler prickar idag så är vi åter i arbete i morgon.

Puss och Kram på er och ha det gott i sommar Sverige


Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards