crazy happy life

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Linda - 25 juni 2011 18:42

Jag måste bekänna en sak...

Jag ÄLSKAR muskler! Min man har gått ner i vikt och har fått tillbaka sin kropp som han hade när vi träffades.    Han är dessutom väldigt brun nu när han jobbar ute om dagarna..... behöver jag säga så mycket mer.....

HAN ÄR DÖÖÖÖÖ SEXIG!!!!

Jag känner att jag liksom har liiiite problem och hålla fingrarna i styr...hhhhmm...om ni förstår vad jag menar.....  


Underbart att få en nytändning på nytändningen!!!!


Puss och Kram


Av Linda - 25 juni 2011 12:25

Herre min G!


Man tycker att man äter mycket på julafton.....men shit vad mycket mat vi åt igår!!!!!

Efter jul maten känner man sig som en julgris men det här......midsommar flodhäst?


Det känns som när man väl har lyckats gå ner några hekto så.....*poff*, ny högtid som ska sabba framstegen....jaja ni tycker säkert att jag får skylla mig själv som äter så mycket men kan man verkligen låta bli??? Nä, inte jag i allafall! Det e ju skit gott! 


För er som inte känner mig så låter det säkert som om jag är jättekraftig, men så är inte riktigt fallet. Jag har bara ett gäng kilon som hänger kvar sedan min förra graviditet, och dom har mig i sina klor ska ni veta. Inte lätt och acceptera dom när man en gång i tiden var smal och fruktansvärt vältränad.....  

Midsommar afton blev väldigt mysig med god mat och trevligt sällskap och framför allt lugn. Kändes skönt och vakna kvart i åtta pigg och utvilad och bara gå här och lulla.

Det blir nog en sådan dag idag, bara gå och mysa och göra det man känner för. Mannen är ute och putsar väggarna i stallet och jag och ungarna är inne. Antar att han kommer när han har tröttnat min lilla älskling....eller blir hungrig....eller kelsjuk...hahaha Älskar honom!!!!!!!   


Hoppas att ni inte mår allt för dåligt idag där ute och att ni hade det bra igår.

Nu ska jag slänga mig på soffan och mysa med mina goa ungar. Hör av mig snart igen!

Puss  

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards