crazy happy life

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Linda - 18 juni 2011 15:17

Igår hade jag en myskväll med mig själv, godis och favofilmerna Betlejuice och Sjätte sinnet. Kände mig åtminstonde gladare efter att ha sett dom och då va det tid för sängen.


Idag är jag mest trött, så pass trött att jag nästan glömde och hämta min stora pojke på kalaset....som tur va så var jag bara en kvart sen...men ändå.... ILLA! Som tur va så känner jag föräldrarna som hade kalaset, så dom bara skrattade, SKÖNT!


Jag försöker känna mig piggare men det är helt enkelt så att det inte går och skynda på. Försöker man att skynda på det eller ignorerar det blir det bara värre. Sen för det delen har väl ingen dött av att slappa och bara vara...Eller?


Tänkte att jag skulle lära in lite nya träningsövningar till hästarna så att vi har lite nya godsaker att bita i. Dom blev vaccinerade i går så dom får stå idag....gör ju inget eftersom det ösregnar och dom också behöver lite vila.

HA det gott vänner, så hörs vi snart igen!

  


Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards