crazy happy life

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Linda - 2 juli 2011 19:31

Av Linda - 2 juli 2011 11:51

IRON MAIDEN; IRON MAIDEN....!!!!!!

 

Vilken känsla det är att sitta och se och höra detta ENORMA hav av människor som enhetligt skriker samma sak och sjunger enhetligt med i låtarna!

Det är inget som man kan beskriva i ord. Det MÅSTE man uppleva live!


Vi fick våra platser till höger om scenen längst fram. Tyvärr så såg man inte  scenen bakom med alla ljus och grejer men man såg dom väldigt bra. Det finns ju stora TV skärmar så vi fick nöja oss med det! Men för min del så gör det inget.....jag hörde!


Det var Sabaton som var förband! Fy fan va bra dom är! Ett nytt favoritband måste jag säga!


Man ska inte köra till en konsert två timmar innan dom börjar. Fy fan säger jag bara! Vi kom i värsta rusningstrafiken. Men vi hittade plats i ett av parkeringshusen en bit bort. När vi väl hade krånglat oss runt skandinavium....ja Jesper tog fel avfart.....så klart. Det kan ju aldrig gå smidigt....Hahaha!!!


Barnen hade världens bästa barnvakt igår, min moster E! Dom älskar henne! Den lille följde med henne hem idag. Lilleman sa: jag vill osså fölla med! Kan man säga nej till dom blåa ögonen? Jesper klädde på honom sen kom han ut ur dörren med världens leende och paraply. Go unge!!!!


Känner  mig trött idag. Vilken tur att jag valde och stanna hemma från chappen för jag hade inte orkat köra dit. Det får andra, pigga göra istället. Men jag kan inte sticka under stol med att det hade varit jäkligt skoj och åka och titta på alla fina hästar. Men jag har ju mina hjärtan här hemma så jag får gå ut och titta på dom istället. Dom är fina dom också! Väl musklade och med blank, vacker sommar päls....


Jag ska lägga ut en länk på en blogg som jag har hittat. Den tjejen har ridtravare som hon tävlar dressyr med! Hon och jag har samma tanke om ridtravare. DET ÄR DAGS ATT SLUTA KLANKA NER PÅ RIDTRAVARE! Det är allsidiga, bra ridhästar och inget "skräp"! Det är en häst, som vilken häst som helst. Ju mer man tränar desto bättre blir dom.....


Ha en bra dag och var rädda om er! 

Kram

  

Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards