crazy happy life

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Linda - 16 juli 2011 12:27

Nu räcker det!!!! Nu e det bra!!!!!

Vi har fått vår beskärda del nu tycker jag.....

När jag hade skickat in mitt sista inlägg igår kväll så hörde jag ett konstigt ljud i hallen så jag gick och tittade. Då såg jag vår svarta labbe stryka sig längst väggen och vingla och skakade. Fy fan vad rädd jag blev. Vi trodde att hunden skulle dö på studs!

Efter tio (?) minuter ungefär så va han sig själv igen.... Han har fått en tia attack vår lilla Baloo.   

Men nu mår han bra igen och e precis som vanligt! Hoppas att det aldrig kommer tillbaka!!!!!


Haha och jag då.....rörehuvudet nummer ett!!!!

Kommer ner till affären och ska betala....INGET KORT!!!! Det låg kvar hemma så klart.....Va ju bara till och köra hem och hämta det....det tar ju liksom en liten stund när man inte bor i stan......

Jag behöver semester fråm mig själv....nån som har ett bra tips???


Puss och Kram




Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards