crazy happy life

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Linda - 13 juli 2011 21:02

Jag har haft ett underbart dressyrpass med Lillan!

Jag köpte ett nytt bett till henne och Ettan i går som jag var tvungen och prova idag...så klart.

Vilken skillnad! Jag fick en helt annan häst!!!! Vi tränade på öppnor och slutor skänkelvikning, halvhalter you name it. Det var riktigt roligt och det bästa är att jag faktiskt kunde koncentrera mig på sätet och skänklarna ordentligt.

För första gången någonsin kunde jag rida fram henne till bettet på ett tillfredställande sätt och känna en ömsesidig kontakt genom hela passet.

Det går inte och beskriva vilken underbar känsla det är när allt tycks stämma!

Nu ska jag sväva vidare på mina rosa fluffmoln!  


Ha en bra kväll!

Kram

Av Linda - 13 juli 2011 09:34

Ja, vad ska man säga???

Den ena smällen efter den andra. 

 Det sitter nog nån liten djävul och planerar allt ihop. Sen när man har fått tillräckligt med skit så slänger han till ännu mer.   


Bilfan fick vi inte rätt på så den får vi försöka kränga iväg till någon som har tid och tålamod. Eller kanske pengar....då kan man ju lämna in fanskapet och få den fixad.


Sen kom det en rolig räkning....VILKEN JÄVLA KÄFTSMÄLL!!!!!!

Tror att jag går och gräver en djup grop och lägger mig där!

God natt!


Presentation


Välkommen till Crazy happy Life!
Här berättar jag om mitt liv som 31-åring, mina tankar och funderingar, hästarna och lite till =)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Sökmotor


Ovido - Quiz & Flashcards